Hoe werkt het.

Wij komen bij u thuis voor een vrijblijvend intakegesprek. Tijdens dit intakegesprek maken wij een rondgang door uw woning want iedere ruimte wordt onderhanden genomen. Hierna ontvangt u binnen een week een offerte. Als u akkoord gaat met de offerte dan maken wij een nieuwe afspraak voor het restylen van uw woning. Wij kunnen de woning binnen 1 à 2 dagen compleet restylen.

Mocht uw woning al leeg staan dan is het mogelijk om gebruik te maken van meubelverhuur. Ook kunnen wij een 3D presentatie maken voor potentiële kopers om een indruk te kunnen geven van de mogelijkheden van de woning.

Na de restyling maken wij verkoopfoto’s van uw woning. Een goede fotopresentatie is heel belangrijk want ook hierbij heeft onderzoek uitgewezen dat goede foto’s kan leiden tot meer bezichtigingen en zo de verkoopkansen van uw woning vergroot. U ontvangt van ons 24 professionele foto’s, die bij een verkoopstyling inbegrepen zijn!

Nu vraag u zicht natuurlijk af of het inhuren van een verkoopstyliste duur is. De kosten van een verkoopstyliste bedragen maar zo’n 0,5% van de vraagprijs. Indien u zou moeten zakken met de vraagprijs zal u vaak met 10% moeten zakken in de verkoopprijs. Een verkoopstyliste is dus veel goedkoper en effectiever en betaalt zich 9 van de 10 keer dubbel en dwars terug!

Wij geven advies op maat omdat elke woning verschillend is. De prijs hangt af van de tijd en de eventuele extra accessoires e/o meubels die nodig zijn voor de restyling. Wij proberen zoveel mogelijk gebruik te maken van uw eigen meubels en accessoires e/o vullen deze aan met onze eigen accessoires. Deze komen wij dan na verkoop van de woning weer ophalen. In een enkel geval zullen wij wat benodigdheden moeten aanschaffen om de restyling te kunnen voltooien. Deze worden dan opgenomen in de offerte.

Voor meer info of voor het maken van een afspraak kunt u ons bellen of mailen. U kunt ook het ‘bel mij’ formulier hiernaast weergegeven invullen, dan nemen wij z.s.m. contact met u op.